Pogotowie awaryjne

Zapewnienie rzetelnej obsługi technicznej nieruchomości, zdolność do podejmowania interwencje w każdej sytuacji i niemalże w każdej chwili, to sprawa zazwyczaj najważniejsza ale też i najtrudniejsza dla Właściciela, Zarządcy, Administratora czy użytkownika nieruchomości.

Nasze Pogotowie AWARYJNE dysponuje całodobowym, profesjonalnym punktem zgłoszeniowym, który:

  • przyjmuje zgłoszenia awarii przez 24 godziny na dobę
  • we wszystkie dni roku (a komputerowa rejestracja zgłoszeń zapewnia skuteczny monitoring przyjętego zgłoszenia),
  • system pracy zmianowej oraz stałe dyżury domowe, umożliwiają DYSPOZYTOROM wysłanie, odpowiednich do zgłoszenia, ekip fachowców z każdej branży w każdym czasie i w każde miejsce,
  • bezpośrednia łączność, przez firmową sieć telefonii komórkowej oraz stały monitoring poprzez GPS, ułatwia podjęcie szybkich i skutecznych decyzji w zakresie usuwanej awarii,
  • wyspecjalizowany sprzęt, (w tym m/innymi WUKO, podnośniki koszowe-zwyżki, kamery inspekcyjne), wspomaga naszą skuteczność w działaniu,
  • własne druki zleceń, które potwierdza własnoręcznym podpisem zgłaszający awarię, umożliwiają rozliczenie awarii w późniejszym okresie w zakresie zgodnym z faktycznie wykonaną usługą.
  • usuwamy lub zabezpieczamy awarie we wszystkich branżach budowlanych oraz instalacyjnych

Gwarantem rzetelnej pomocy jest nasza stała, ścisła, współpraca ze służbami ratunkowymi – takimi jak: POGOTOWIE RATUNKOWE, STRAŻ POŻARNA, POLICJA, POGOTOWIE WODOCIĄGOWE, POGOTOWIE GAZOWE, CENTRUM RATOWNICTWA